Log på

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Lån vores lokaler

Frivilligcenter & Selvhjælp Hørsholm udlåner 3 lokaler til vores medlemsforeninger i hverdagene mellem kl. 8 og kl. 22:

Mødelokale:
Vores mødelokale har plads til 10 personer omkring et mødebord, desuden er der 3 bløde stole, så der også kan holdes samtaler. Der er flip-over med whitebord i lokalet og mulighed for at bruge projektor.

Samtalerum med kontorplads:
Samtalerummet indeholder 2 bløde stole, et lille bord, en kontorstol og et skrivebord. Der er mulighed for at låne en bærbar computer tilsluttet printer og internet.

Kontor med mødebord:
Kontoret kan bookes efter kl. 17. Her er et mødebord med plads til 6-8 personer,

Før I låner vores lokaler, vil vi gerne se jer til en snak om retningslinjer og brug lokalerne.

Lokalerne lånes ikke ud mandag, tirsdag og onsdag før påskeferien, i juli måned, i uge 42 (efterårsferien) og mellem jul og nytår.

 

Nye retningslinjer med Covid 19

Retningslinjer for forebyggelse af Coronasmitte i forbindelse med tilstedeværelse i frivilligcentret

Vi efterlever de officielle anbefalinger i forhold til at undgå smittespredning af Corona-virus og beder derfor alle, der er i Frivilligcenter & Selvhjælp Hørsholms lokaler om at overholde disse retningslinjer.

Ændring i åbningstider og lokalebookninger

Vi er nødt til at begrænse brugen af frivilligcenterets lokaler, så vi kan efterleve de officielle anbefalinger og bidrage til at undgå smittespredning af Corona-virus. Alting bliver anderledes i huset i den tid, der kommer, hvor det gælder om at holde afstand og passe på hinanden.

I den kommende tid vil følgende være gældende:

  • Der vil være begrænsning i antallet af mennesker samlet på samme tid i frivilligcenteret. Der må max 1 mødeaktivitet i lokalerne ad gangen. Desuden skal der holdes afstand på 2 meter til alle og sprittes af i henhold til Sundhedsstyrelsens anbefalinger.
  • Kontoret vil være åbent som sædvanligt mellem kl. 10-14 ugens første 4 dage i ugen. Det er vigtigt at ringe og aftale tid til hjælp i kontoret, så vi kan sikre, at vi ikke bliver for mange i lokalerne samtidig. Vi henstiller til, at man IKKE bare komme forbi – men ringer først. Ved brug for hjælp, eller ved spørgsmål er det altid muligt at ringe på vores telefon i telefontiden, eller lægge en besked.
  • Køkkenet, brug af køkkenmaskiner og service er lukket på ubestemt tid. Vi henstiller til at man  medbringer egne termokander med the/kaffe, forplejning og engangsservice.
  • Ændring i bookninger. Det almindelige online bookingsystem er imidlertid sat ud af kraft. Medlemsforeninger kan booke lokaler i Frivilligcenteret, hvis man efterlever retningslinjerne. Når man booker lokaler, bedes man angive hvor mange mennesker, der vil deltage. Bookningerne pr. tlf. er åbne for foreninger i kontorets almindelige kontortid, men en reservation kan også ske på mail: mail@frivillighorsholm.dk.

Retningslinjer for antal personer i lokalerne:

Mødelokale i hjørnet: max 6 personer
Mødelokale på gangen: max 6 personer
Samtalerum: max 2 personer
Borgmestersalen: max 20 personer. (Dette forudsætter at forsamlingsforbuddet hæves som planlagt efter d. 8 juni)
Kontoret: max 3 personer

Alle deltagere spritter hænder inden de træder ind i lokalet.

Brugere af lokalerne skal sørge for:

  • • Vaske/af spritte hænder når I ankommer og med jævne mellemrum. F.eks. også efter toiletbesøg (I kan ikke regne med at dørhåndtag mv. er af sprittet, inden I kommer, da der ikke er personale i huset hele tiden)
  • • Spritte de borde af, I selv skal sidde ved
  • • Spritte toiletbræt mv. af inden og efter anvendelse
  • • Holde min. 2 meters afstand mellem mødedeltagerne, undgå berøring og hilse ved at vinke
  • • Medbringe egen kaffe/forplejning og service/kop mv. da I IKKE kan benytte køkkenet.
  • • Følge de retningslinjer, der er hængt op i lokalerne
  • • Respektere det tidsrum lokalet er booket i og kom ikke for tidligt, da der så måske er for mange i lokalerne på én gang – følg retningslinjerne for max antal personer i rummet.

Frivilligcenter & Selvhjælp Hørsholm sørger for

  • • At lukke køkken og muligheder for at bruge service og køkken
  • • At stille sprit og rengøringsmidler er til rådighed og levere synlig information
  • • At sikre grundig rengøring af frivilligcenteret 3 gange om ugen.
  •          At retningslinjer for brug af lokalerne er synlige

Brug af elevator kræver forudgående aftale med kontoret. Elevatoren ligger i musikskolens lokaler og kan først benyttes på almindeligvis når Musikskolen også åbner op igen.

Hørsholm 19. maj 2020